Lördag 18 april

Hej på er! Lördag kväll och uppdatering först efter två dagar men så kan det vara ibland. Igår kom Camilla hem till mig efter jobbet och vi köpte grillad kyckling, baguette och bonjour ostar och åt tillsammans med ett glas vin. Väldigt trevligt och somrigt! Efter det åkte vi till Love och sen kom även Niklas dit. På slutet gjorde vi charader med konstiga meningar,haha..riktigt skoj faktiskt!

Idag har jag inte gjort sådär jättemycket på dagen då jag vaknade halv ett. Skönt att sova ut men blir så stressad när jag sover så länge. Åkte hem till mamma och pappa i Farsta där syrran, hennes pojkvän + kompis var. De skulle till Uppsala på maskeradfest och snäll som jag är så skjutsade jag dit dem med mammas och pappas bil. Temat på festen var www... alltså internet och jag skjutsade dit en iphone, ett äpple och en firefox. De såg så roliga ut och bilder får ni se när jag har lyckats få över de från mobilen till datorn.

Måste erkänna att det fortfarande känns lite nervöst att köra bil (efter olyckan som vi var med om i februari), inte sådär nervöst så att det känns läskigt men det som skrämmer mig lite är nog att något ska hända igen. Då tror jag nämligen att jag skulle ha väldigt svårt för att köra bil igen och friheten som är när man har körkort vill jag inte gå miste om. Nu har jag visserligen bara kört två gånger efter olyckan så det kanske känns bättre efter ytterligare några gånger. Hoppas på det iaf!

Nu ska jag kolla dålig film på trean och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0