Påskpresenter

Nu ligger det i som pappa brukar säga. Idag har jag haft mycket att göra. Imorse var jag och tränade core och sedan sprang jag tre km på löpbandet. Sprang fem km igår men idag fick jag sådant håll så det fick bli lite kortare idag. Hem och duscha och få i sig lite lunchaktigt. Sen har jag varit och shoppat nödvändigheter och mindre nödvändiga saker i centrum. Bland annat har jag köpt påskpresenter till mina söta gudbarn.
Till Kevin blev det en tröja från Newbie. Älskar den kollektionen och önskar att jag hade en liten bebis att köpa till för det finns så mycket fint, men snart så ♥ Till Leia blev det en fin kofta från H&M. Kanske stoppar i någon godsak eller något annat till dem också men jag tror nog att de kommer få godis så att det räcker och blir över.
Lite närmare bild på tröjan och koftan. Så söta detaljer på koftan men alla syns inte här tyvärr.
 

Nu håller jag på och bakar bröd och tvättar och sedan ska jag göra köttbullar till påskhelgen och sen blir det hemmagjord pizza till middag. Effektiv dag idag! Imorgon väntar något roligt och på måndag har jag mysiga planer. Ganska nöjd med livet för tillfället :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0