Thank god it´s friday

Jag som skulle berätta om filmen Take this waltz och sen har bara hela veckan kört på i hundranittio men nu är fredagen också avklarad och en lugn helg väntar på mig och det ska bli såå skönt!
Den här veckan har varit ganska tung på jobbet med massor att göra men alldeles för lite tid så jag och Camilla har pratat flera timmar per kväll för att vi inte hinner på jobbet och då jobbar vi ändå på samma avdelning, haha. Nåja, nu har vi klarat av den här veckan och på måndag är vår kollega tillbaka och på fredagen väntar det verksamhetsplanering då vi ska sitta och planera hur den här terminen ska se ut :)
 
Igår var jag äntligen och hämtade hem min underbara soffa som jag har väntat så mycket på. Gick oerhört smidigt att få upp den. Både jag och pappa var nog ändå (trots mycket mätande innan) oroliga om den skulle gå in i hissen eller inte. Lite krångel med att sätta ihop men nu står den där så fin och bara väntar på att jag ska lägga mig i den.
Du och jag kommer dela många stunder tillsammans och jag ser framemot att du ska få mig att bli så trött på kvällarna att jag inte ens orkar gå till sängen. Du är härmed utsedd till min bästa möbel i hemmet!
 
Ps. Take this waltz var inget att hänga i julgranen enligt mig. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0