Nu börjar det likna något

Blev lite glapp mellan inläggen nu men tänkte jag att jag skulle visa mitt nya köksbord. Sakta men säkert har inredning hemma hos mig börjat ta form nu och nu kommer jag varje dag hem och känner mig tillfreds med hur det ser ut.
 
Före och efter. Bordet längst upp fick jag när jag flyttade in här från en kompis till mamma och pappa som höll på och rensade ut en lägenhet. Väldigt tacksamt att få det medan jag letade efter det bord som jag ville ha. Ett köksbord är väldigt bra att ha och till en början hade jag endast två fotöljer och en flyttkartong. Det vita bordet är köpt på Mio och man kan även köpa till vad-man-nu-kallar-det (klaffar?) för att göra det längre. Funderar på att köpa någon till stol som kan få stå i sovrummet men det får dröja ett tag. Är faktiskt sjukt nöjd med min lägenhet och ju längre tid som kommer börjar jag känna att det här är mitt hem ♥
 
I övrigt har jag varit lite seg i veckan så jag ställde in ett träningspass och lite annat. Har sovit mycket under nätterna så något är det som spökar i kroppen. Nu ska jag hämta det sista av tvätten och sedan blir det soffläge igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0