Solnedgång

Nu när jag bor så högt upp för första gången så lägger jag verkligen märke till himlens alla nyanser allt mer. Det är så vackert att komma hem och se den lysa i alla dess färger. Igår var den rosa, blå och lila och idag orange och gul. Häftigt! Dagarna springer förbi och vi njuter av dessa soliga dagar vi haft nu. Barnen fick äta korv med bröd ute till mellanmål häromdagen och även om det inte var sol just då (typiskt!) så var det ändå mysigt. Idag var vi iväg till en park och barnen fick göra av med mycket energi vilket märktes sedan på vilan då två av de äldre barnen slocknade på en gång. Hur som helst så går ju veckorna så fort och ibland kan jag tycka att det är skönt men tiden får gärna gå lite långsammare sedan när det väl har blivit vår så att man verkligen hinner njuta!
 
Nu ska jag kolla Sveriges mästerkock och sedan blir det Grey´s Anatomy. Bra kväll med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0