Ordinary

Snart dags för middag här men tänkte visa er vad jag nyss klickade hem. Har länge tänkt att jag vill ha ett överkast (för att göra det ännu "jobbigare" att bädda) och hittade nu ett på ellos där jag aldrig köpt något förut. Kostade 499:- men jag fick 50 % rabatt så det satt ju fint. Det är en av de positiva grejerna med ellos som jag har hört, just deras rabatterbjudanden.
Såhär ser det i alla fall ut och sen kan ni tänka er lite snygga kuddar på det också så kan det nog bli fint. Lite trevligare med överkast när man får gäster tycker jag. Ikväll hoppar jag och Camilla utgången. Båda är krassliga och vill inte behöva ringa oss sjuka på jobbet till på måndag så vi satsar på nästa helg istället. För några år sedan hade vi aldrig tagit ett sådant beslut men man inser ju sina begränsningar när man blir lite äldre ;). Det blir helt enkelt en till kväll i soffan framför antingen Hart of dixie eller en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0