Bloggar igen

Känns rätt bra att blogga igen. Ibland är det skönt att skriva av sig lite och förhoppningsvis kommer ni kunna följa mig genom lite roliga saker också framöver. Försöker fixa wifi här hemma hos mamma och pappa så att jag kan blogga från min ipad också (då datorn är upptagen rätt så mycket) men vi får se hur det går med det. Idag känns halsen lite bättre men jag försöker vara tyst så mycket som möjligt och snart ska jag ta en promenad ner till apoteket och se om det finns något som kan hjälpa mig där.
 
Imorgon är det jobb igen och efter föräldramötet ska jag på visning för en potentiell lägenhet till mig. Wish me luck att jag får den :) Drömmen om att en dag ha en villa/radhus och familj finns fortfarande kvar men det får väl dröja några år till.
 
Något sådant här skulle inte vara dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0