On my way back

Nu mår jag bra igen, wohoo :) Många jublar nog och tycker det är skönt med fredag medan jag mest tycker att det är tråkigt att inte få gå till jobbet imorgon. Hörde av en annan kollega att det tydligen är lite epidemi på jobbet (idag var det bara två ordinarie av sju som var där). Barnen är "som tur var" sjuka också och därför är det lite lugnare med barngruppen också.

Nu i helgen ska jag ringa och beställa en soffa från Mio som jag har hittat och sedan blir det väl mest att ta det lugnt och så. På söndag kommer min kusin Marit och hennes kompis och ska låna min lägenhet två nätter :)
 
Så fruktansvärt tråkigt med bildlösa inlägg men nu har jag försökt ladda upp en bild på soffan men det verkar inte fungera så ni får väl se den när jag har fått den helt enkelt...om en sådär två månader ;)
 
Trevligt helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0