Kung eller inte?

En vecka i lägenheten idag och jag kunde inte trivas bättre. Det klart att det är ensamt men med själva lägenheten trivs jag jättebra. I helgen är jag och mamma på jakt efter möbler hit och imorgon är det soffjakt som gäller. Ska åka ut till mio och lite andra ställen och se om jag kan hitta någon fin (hoppas hoppas!).
 
Har surfat runt lite nu på eftermiddagen/kvällen och hittade en lite rolig bild på en del av kungafamiljen:
Haha kungen i sitt ess! Vad tycker ni förresten om att vårt land har just en kung och en drottning? Jag tycker det känns lite som 1800-tal. Är inte så insatt egentigen men tycker att det kanske är lite gammeldags med kung. Bara min åsikt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0