Ibland känns det hopplöst

Första snön kom idag och tillsammans med små tindrande barnögon stod vi där i fönstret och kikade ut. Mysig stund! Mindre mysigt att sedan gå ut i det då snön egentligen var snöblandat regn. 
Är förövrigt ganska stolt över mig själv då jag har tagit tag i det här med träning nu. I måndags var jag på bodypump och igår på body combat. Båda grejerna var skitskoj så det kommer jag fortsätta med. 
 
Jag älskar mitt jobb på alla sätt och vis men idag kändes en sak bara väldigt hopplöst, kan inte skriva mer om det men det klart, det finns jobbiga stunder på många jobb. Vilken tur det är då att när man är med barnen så får man så himla mycket tillbaka av dem. Pussar, kramar och när de säger att de älskar en, då vet man ändå att man gör ett bra jobb! Ni är underbara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0