Mycket att se fram emot

Hej på er! Hur är det? Här är det bra. Känner att jag inte har lika mycket bloggsug längre så det kommer lite inlägg när jag känner för det helt enkelt. Däremot är det är så mycket roligt som hänt på sistone. Många roliga planeringar och besked från familj & vänner.
  • Jag och C har blivit sambos :) Länge sen nu men det kan nog vara det bästa beslutet ♥
  • Min syster har fått jobb och flyttar upp till Stockholm i maj, välkommen hem :)
  • Vi har bokat en weekend till London i maj.
  • Har fått veta att jag i höst får ytterligare ett kusinbarn. Grattis Markus och Erica!
Härligt med saker att se fram emot nu framöver. Ska försöka klämma in en solresa i sommar också men tyvärr så blir inte semestern som jag och C ville men vi får ta det som vi får helt enkelt. Vädret den här veckan har ju förövrigt varit helt underbart (om man inte tänker på måndagen då förstås) och vi njuter av att kunna vara ute mer och mer nu på jobbet.
I helgen ska jag ut och leta cykel med C. Var och tittade lite i veckan med pappa men hittade ingen till det priset jag vill betala. Vill inte köpa ett nytt åkkort så målet är att hitta en i helgen. Wish me luck!

Något åt det här hållet vill jag ha. Har ni något bra tips på cykelaffärer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0