2012-01-17

Morgon-->dag-->eftermiddag och så kväll igen. Dagarna går ganska fort, eller hur? Det känns som om att veckorna flyger fram och ändå står man där på måndagen och längtar till helgen igen. Det är tur att man har ett fartfyllt jobb där det inte finns många lugna stunder. Jag gillar fart och fläkt och då går dessutom dagarna snabbare.

Jag har haft lite ont i magen idag och tänker efter detta blogginlägg gå och lägga mig i sängen. Ska nog titta på det omtalade Mammor & Minimodeller på playtv. Kommer antagligen bli vansinnig på mammorna och det kanske inte är ett så lugnande program att titta på innan läggdags men jag får väl stänga av om jag blir FÖR irriterad :) Här kan ni se det första avsnittet. Har ni sett det och vad tyckte ni isåfall?

Idag var jag så himla sugen på att baka maränger men när jag sedan letade efter recept och insåg att det tog ett tag att göra det så struntade jag i det. Jag älskar att baka men vem ska äta upp allting? Det är det som ofta gör att jag struntar i det. Nej, nu vart det bara massa strunt så jag sätter punkt här.

Bild: tv3play.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0