Alonetime

Ensam ikväll. C är inne i stan och träffar en gammal klasskompis. När jag kom hem tog jag ett bad och tittade samtidigt på unga mödrar. Lite lyx i vardagen blev svamp och färskost cannelloni till middag. Kom på för ett tag sedan att jag även hade tänkt att baka bröd men det är inget jag orkar sätta igång med nu. Får göras på lördag förmiddag istället. Skönt att få lite egentid men nu får min älskling gärna komma hem så jag hinner få en godnattpuss. Imorgon öppnar jag förskolan igen (6.30) så det blir tidig kväll idag. Sömn behövs alltid och med tanke på alla sjukdomar som går på jobbet så är det nog den bästa medicinen för kroppen. Vill ju inte bli sjuk nu för imorgon ska jag och C äntligen få träffa Micke & Madde´s lilla Moa ♥

Jag och C sommaren 2011

 

Nu blir det nog sängen och några fler avsnitt av unga mödrar. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0