En ledig dag

Idag har jag varit ledig. Hade en dag jag behövde ta ut nu innan jul och den har spenderats hemma. Vaknade imorse och var hes i halsen så det första jag gjorde idag var att gå till vårdcentralen och få hostmedicin. Pulsade mig igenom all snö i snöstormen så gott det gick. På väg hem försökte jag hjälpa en herre att putta hans bil som hade fastnat men mission failed så jag gick vidare hemåt. Har sett ett ANTAL bilar och bussar fastna idag, haha. Blir som värsta underhållningen här uppe hos mig att se hur de har löst det vissa gånger.
 
Nåja, nu på eftermiddagen har jag bakat lussebullar. Är inte så jättestort fan av det själv men tycker att det är mysigt att baka och de på jobbet blir nog glada imorgon :) (Det blir nog några över till dig också Anna!)
Degen har jäst ordentligt och det är dags att baka ut lussebullarna.
Pensla med ägg och pilla dit russin och sedan skjuts in i ugnen.
Färdiga!

Kommentarer
Postat av: Tina

Mums:)

2012-12-06 @ 15:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0