Måndagslistan 12/9-11


  • Jag fick starta veckan med en relativt lugn dag på jobbet.
  • Vi fick så mycket gjort i lägenheten i helgen.
  • Ikea gör så fina möbler ;)
  • Trots att man känner sig lite hängig eller dylikt så gör måndagslistan ändå att man stannar upp och funderar på vad man har att vara tacksam för.
  • Jag imorgon ska få träffa sötaste Kevin (och Leia) igen :)
Förra veckan på torsdag eftermiddag åkte jag och C in till BB för att hälsa på Kevin. Han var så himla söt och liten trots sina dryga 4 kilo. Det skapas ett sånt lugn när ett nytt barn har kommit och missförstå mig rätt nu, kanske inte i hemmet sedan men på BB. Där känns det som att man kommer in på ett bibliotek och att man måste viska, och detta menar jag då på ett positivt sätt. Vilken känsla att det innanför alla dörrar finns små nyfödda bebisar eller bebisar som snart ska komma ut till världen.

Imorgon blir det som sagt ett besök till men då hemma hos dem. Ska bli så mysigt att få hålla och mysa med lillen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0