Jag fortsätter...

...med städandet. Att flytta ihop på riktigt har inneburit att vi flera helger hållt på och slängt en massa gammal skit (kläder, prylar osv) som vi inte velat ha kvar både hos mig och hos C. Vi behöver all plats vi kan få och sen är det heller inte roligt att ha överfyllda skåp. Nya saker ska ju också få plats!
Idag fortsatte jag med att slänga lite mer hos C (som han självklart godkänt) och sedan tog jag tag i städningen. Vi har länge pratat om att frosta av frysen här med så just nu droppar det för fullt där.

Ibland blir jag på sånt humör att jag kan städa, fixa och trixa hela dagen och vilken dag passar sig inte bättre för det än en söndag?!

Ska snart gå och handla lite och funderar på att hinna med ett brödbak idag också och då får det nog bli brödet ovan fast även med vallmofrön över. Receptet hittar ni här.

Kommentarer
Postat av: a n n a

Att vi är systrar råder det ju inget tvivel om, jag har varit på precis samma humör idag och rensat garderober och källare på gammal skit tillsammans med Anton, fy fan va skönt det ska bli att bli av med det!



Och bröd har jag också bakat :)



Puss pårej!

2011-09-25 @ 17:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0