Det blir inte alltid som man tänkt sig

Godmorgon på er!
Hade sett framemot den här dagen så länge. Idag skulle jag ha träffat Tina, Vickan, Carro, Cissi, Emelie och Emelies son Anton över en brunch. Vi är gamla gymnasiekompisar men istället för att träffa de sitter jag hemma i soffan och kan inte prata alls. Jag har tappat rösten helt! När man inte får prata så vill man ju göra det hela tiden.

Försökte prata med mamma på telefon alldeles nyss och fick viska fram orden som jag ville säga. Med andra ord så blir detta en helg till att försöka bli frisk på, vill inte vara sjuk på måndag. Får ladda upp med massa filmer och ta det lugnt så gott det går.

Hoppas att ni får det trevligt idag tjejer och ni ska veta att jag saknar er!

Gammal bild men detta är ändå jag just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0