Ännu en dag i tysthet

Ännu en dag i tysthet har börjat. Startade dagen med lite frulle på nybakat bröd och tog snabbt en tugga efter hostmedicinen, shit vad äcklig den är! Nu ligger jag i soffan igen och det är väl så dagen kommer att se ut. Höjdpunkten blir väl när mamma och pappa kommer hit med post åt mig. Skulle egentligen ha hämtat det själv hos Anton men nu är de snälla och gör det istället.

Gjorde en lite störande grej i fredags när jag gick hem från jobbet, jag tog nämligen med mig jobbtelefonen hem. Så imorgon måste jag ändå åka dit och lämna den så fort som möjligt eftersom jag inte kan svara om någon förälder ringer.

Idag ska jag iaf äta clementiner så att det står härliga till, drogen såhär års!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0