Måndagslistan 2/11-11 (fast på en tisdag)


  • Jag (efter en veckas sjukdom) äntligen är tillbaka på jobbet!
  • Jag somnade tidigt igårkväll och vaknade hyffsat utvilad trots öppning på jobbet idag.
  • Vi nu har beställt en ny soffa till vårt gemensamma hem ♥
  • Det är clementinernas (satsumas eller whatever) säsong och det är ju SÅ gott!
Funderade på att hoppa över måndagslistan eftersom jag igårkväll låg med sprängande huvudvärk men så kände jag nu att jag trots allt kan skriva en ändå fast på en tisdag. Något som däremot känns sådär är att jag precis skulle logga in på min mail och fick se att den hade blivit "kapad". Fick säkerhetsmeddelande och fick skriva in ett nytt lösenord så nu är allt iordning igen. Lite orolig bara för vad som har skett men men.
Nu ska jag titta på Outsiders.

Kommentarer
Postat av: carolina

Skönt att vara frisk igen! ÄLSKA satsumas, kan käka 3 på raken!

2011-11-02 @ 10:02:35
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0