Weekend

Hej på er!
Nu var fredagen här och man kan andas ut. Passade faktiskt utmärkt med helg efter en dag som denna, ska dock inte gå in på detaljer om det. Helgen kommer bjuda på lite shopping och mys med Camilla och Leia. Vill försöka "lära mig" att gå ut och springa lite men tycker tyvärr att det är sååå tråkigt. Kanske en liten promenad iaf ;)

Nu funderar jag på att gå och ta mig ett bad för snart ropar nog C och säger att han vill ha datorn, c-uppsatsskrivande går inte att ta paus ifrån. Duktig är han!

Den här boken läser jag just nu. Ni kommer väl ihåg vad som hände i Arboga för ca 3 år sedan? Fruktansvärt hemsk men välskriven bok. Vill ni inte gråta så ska ni inte läsa denna bok... Ibland förstår jag inte varför jag vill läsa sådana här hemska böcker men på något sätt känns det som om att jag kan förstå barn bättre som har/ eller går igenom hemska saker då...jag vet inte.

Här kan ni läsa mer om boken och här finns en artikel från händelsen.

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack, Jo jag lyckades hitta dom två värsta killarna som fanns men sen är såna killar experter på att hitta tjejer som är "svaga". Jag var i fel umgänge och sökte väll efter bekräftelse och fick det på fel sätt. Men nu står jag här men en underbar pojkvän/sambo och tre underbara barn. Precis vad jag försöker tänka att om det nu finns någon där uppe så kommer den se till att det onda kommer tillbaka till honom själv. Kram

2011-05-06 @ 23:53:43
URL: http://demicorazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0