Underbara klänningar

Har börjat leta efter klänningar för den 18:e juni i år gifter sig min bästa sötaste barndomskompis Tina. Vill ju ha en klänning som jag verkligen trivs i och känner mig bekväm med och har nu letat på massa sidor. Beställde en från nelly men den var finare på bild än på mig,haha.

Hittade då dessa klänningar från Asos som jag anser är det finaste jag sett på länge men så finns de inte kvar i rätt storlek. Blir ju fruktansvärt frustrerad över detta. Hittar jag någon klänning snart så kommer jag nog inte visa upp den i bloggen förrän till bröllopet men eftersom dessa inte går att få så kan ni få se dem:


Visst är de snygga?! Speciellt den lilaaktiga tycker jag, fast den korallfärgade går ju inte av för hackor den heller. Om någon av er har en liggandes hemma i storlek S får ni gärna höra av er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0