Tv:n är definitivt min ikväll

Det är lätt min tv-kväll ikväll. Det börjar klockan åtta med Familjen annorlunda som följs åt av En unge i minuten som har premiär idag på tv4 kl 21.00. Jag är överlycklig eftersom jag älskar sådana här program men C lär nog inte bli lika glad när han kommer hem och inser att jag tar över tv:n ikväll ;)


Skönaste familjen :) Borde väl bli avskräckt av att skaffa en stor familj men jag kan verkligen avundas dem ibland. För mig får det nog ändå räcka med 2-3 barn och det räcker ju gott och väl. Förutsatt att jag kan få barn då såklart..hemska tanke om inte.

Nej nog om det, slå över till 4:an ikväll 20.00 för då börjar måndagskvällen på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Judit

jag håller med! det är en bra tvkväll! :D

2011-03-11 @ 13:08:12
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0