Inbjudan

Hej fredag! Underbart, eller hur? Jag fick sluta tidigare idag vilket var mycket tacksamt. Idag var det bara jag och en kollega till på jobbet (en annan sjuk + en som vabba). Den andra avdelningen hade bara 8 barn och vi 13 så vi fick hjälp av en tjej från andra avdelningen, tackar!

Nu har jag iaf kommit hem, hämtade ut ett paket från H&M och nu ska jag snart börja laga kvällens middag, enchiladas. Men först ska ni få se något som gjorde mig så himla glad förra veckan, nämligen något som låg i brevlådan när jag kom hem.

Detta fina brev möttes jag av...

...och insidan gjorde mig nästan gråtfärdig

Det är alltså en inbjudan till min barndomsvän Tinas bröllop i sommar. Ska bli så himla roligt och jag är så förväntansfull inför både dagen och kvällen. Tror det kan bli en av de bästa dagarna, eller vad tror du gumman?♥

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh vad gullig du är hjärtat:) vi är glada att ni kommer och det kommer bli en fantastisk dag och en riktig fest! Love you, puss tina

2011-03-19 @ 00:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0