Lillsand

Torsdag eftermiddag till måndag förmiddag spenderade jag uppe i stugan i norrland. Helt underbart att få lämna storstan för denna plats. Där tar man nya andetag och får komma bort från stressen. Resan dit gick snabbt och smärtfritt (ingen ac i bilen och fem pers). Jag skriver små undertexter till bilderna så blir det inte upprepning.

På fredagsmorgonen åkte pappa och Anton (syrrans kille) ut och hämtade nät från kvällen innan. 162 strömmingar och 1 sik blev det.

Anna, Anton och C gick ut och sprang 7 kilometer.

Jag vid havet

Älskling och jag ♥

Kusin Jakob förbereder för målning av båthuset

C målar för fullt

Vi spelade kubb. Här är kusinerna Jakob och Christoffer och hans flickvän Guro.

...mycket Uno-spelande blev det också!

Söta kusinbarnet Viggo kom och hälsade på med mamma Erica och pappa Markus

Marit, Anna och Karin

Tar lite tid det här men dessa bilder får räcka så länge, slänger kanske upp några fler en annan dag. Nu blir det chaité och en massa bloggläsande. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0