Sommar vs höst (tidsinställt inlägg)

 


Jag såg på H&M att de hade fått in lite nya grejer. Något som jag kommer behöva köpa i höst är en till munktröja med dragkedja, smidigt att ta av och på på förskolan. Tröjan tycker jag är fin och känns som en riktig Elin-tröja. Jag har alltid tyckt att de gråa tygskorna är fina men aldrig köpt ett par så kanske att det blir ett par sådana till sensommar/hösten.

Jag älskar sommaren för att man får njuta av sol, bad, grillning och en massa annat skoj. Däremot måste jag nog säga att det som känns roligt med hösten är shoppingen. Håller ni inte med mig om att det är mycket roligare att shoppa inför hösten än vad det är inför sommaren. Så mysigt med alla koftor, stövlar osv. Det är något att se framemot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0