Miss Li


Lars Winnerbäck & Miss Li - Om du lämnade mig nu

I tisdagskväll var jag med mamma på konsert på Mosebacke. Det var bland annat Torsten Flinck och Miss Li som spelade. Konserten var arrangerad av nationalteatern. Jag har hört några låtar av Miss Li innan men fick upp ögonen mer efter detta, vad grym liveartist hon är! Hon rockade hårt på scenen med sitt band. Min favorit är dock fortfarande låten ovan som hon sjunger tillsammans med Lars Winnerbäck. Jag kan lyssna på den 20 gånger i rad och inte tröttna på den. Så otroligt fin!

Det som är så härligt med såna här konserter är att det inte blir någon trängsel och jag kunde lugnt gå fram till scenen och knäppa lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0