Måndagslistan 4/7-11


  • det nu bara är två veckor kvar till semestern :)
  • jag hade en underbar eftermiddag med min bästa vän och min söta guddotter.
  • det inte regnade hela dagen idag som prognosen var, dock skulle det nog behöva åska lite tror jag, fuktigt värre!
  • sommaren inte är över än...
  • ...men när den är det så väntar förhoppningsvis en mysig höst.

Hur är det med er då? Med mig är det bra. Hade hoppats att det skulle vara lugnt på jobbet denna vecka men idag hade vi 11 barn på min avdelning. Har mycket att göra fortfarande och eftersom detta är sista veckan innan förskolan stänger för 4 veckor så är det mycket städning inblandat i det jag måste göra. Tur att jag gillar att ha många bollar i luften men gud vad jag ska njuta när jag går på semester!

Kommentarer
Postat av: Mamma Stina

Vad ska du göra på semestern då? :)

2011-07-04 @ 21:24:47
URL: http://minbebis.com/blogg/stina
Postat av: Mamma Stina

Härligt! Det enda som verkligen är inplanerat för vår del är en vecka i Skåne med två andra familjer. :) Det blir bästa veckan kan jag tro...



Sen är det grönan, parken zoo, furuvik i Gävle och Tosselilla Sommarland som får göra vår dagar blandat med strandhäng. ;)

2011-07-04 @ 22:03:04
URL: http://minbebis.com/blogg/stina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0