Nystart

Godmorgon!
Nu är det 2011 och vi får blicka fram mot ett nytt år. Känns alltid lite som en nystart med nytt år samtidigt som att jag tycker att hösten även den är som en nystart. I år kommer jag börja jobba heltid (närmare bestämt om 4 veckor), ha klarat c-uppsatsen (förhoppningsvis) och det väntar även andra spännande saker 2011.

Har inte så bra bilder från nyår så jag skippar helt enkelt att lägga in några. Att ta bättre och fler kort med kameran detta år och resa mer är två saker som jag kan komma på nu som jag vill göra detta år. Finns alltid saker men kan längta till eller önska sig men jag hoppas på att det slår in någon gång i framtiden.

Känner även att det börjar bli dags att ta bort julpyntet, det ska man väl "egentligen" enligt tradition ta bort nästa vecka men jag är redan less. Ut med det gamla och in med det nya känns som ett bra motto just nu. Låter väl dock det sitta uppe ett tag till för C´s skull, han gillar det nämligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0