BVC

Hej på er!
Denna morgon startade med en tur till BVC. Camilla skulle dit med Leia idag för spruttagning och själv är hon väldigt rädd för det så hon frågade om jag kunde hjälpa henne. Pappa Jossi skulle egentligen ha gjort det men han har ramlat och skadat handleden i snowboardbacken. Medan Camilla satt och väntade i väntrummet så fick jag och Leia följa med in i ett annat rum för vägning, mätning och spruttagning. Det gick bra, hon skrek till båda gångerna (två sprutor) men det gick snabbt att trösta henne. Lilla skruttan! Kändes skönt att hon verkade trygg därinne med mig i alla fall.

Efter spruttagningen fick hon lite mat och somnade sedan gott i vagnen. Jag och Camilla gick runt och shoppade lite i centrum och Leia vaknade sedan och var på ett strålande humör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0