Beroendeframkallande

Började morgonen med att gå upp klockan sju, borde känna mig helt slut nu men är pigg och vill hitta på massa saker. Imorse åkte jag iaf hem till mig då anticimex skulle komma mellan 8-12 (nej, jag har inte blivit av med skadedjuren än). De kom kvart över nio så jag behövde inte vänta så länge...tog en tur till skolan för att lämna in lite böcker och sedan till Farsta C för att göra samma sak där. Köpte en bok också för jag läste ut en som jag fick i julklapp av C väldigt fort.

Nu ska jag ta vara på min "pigghet" och börja läsa uppsatser. På torsdag har jag opponering/ventilering och till dess ska jag läsa en uppsats noggrant och ge kommentarer och sedan är det tre uppsatser till som man ska ge någon kommentar till. Jag börjar nog med den jag ska opponera på för det känns viktigast.

Dricker en energidryck och inser att jag börjar bli lite smått beroende, måste sluta!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Usch, det är så äckligt med skadedjur!

Hoppas Anticimex lyckas få bort dem hos Dig!

Det blir nog ett samtal dit för oss också om det fortsätter.

Kram

2011-01-11 @ 15:04:47
URL: http://minbubba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0