Slapp inte undan i år heller...

Hade hoppats på att slippa undan den det här året men efter fyra dagar på jobbet vaknade jag upp natten till fredag och hade jätteont i magen. Jag pratar alltså om magsjukan, vid halv fyra gick jag upp och spydde och hej och hå. No more details. Var helt sänkt igår och fick endast i mig två rostade mackor med lite smör och tre klunkar yoghurt och så lite avslagen coca-cola på det. Idag känner jag mig bättre men är fortfarande lite svag, men det har nog att göra med att jag inte ätit så mycket. Nu hoppas jag att detta var första och sista gången för i år med magsjuka, en gång räcker så bra.

Stressmomentet var väl att två andra tjejer från avdelningen också är sjuka men som tur var hade vi bara fem barn på avdelningen igår så Ida klarade sig.
Mer om nya jobbet en annan dag!

Kommentarer
Postat av: HANNA

Guu va jobbigt med magsjuka!

2011-02-05 @ 10:59:35
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Olivia

Det verkar som om alla är sjuka nu för tiden. Krya på dig!

2011-02-05 @ 11:31:22
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0