M a t e u s

Godkväll! Lördagkvällen spenderas framför datorn med tv:n på i bakgrunden. Har länge velat hitta någon porslinserie som jag kan samla saker ifrån och just nu ligger Mateus varmt om hjärtat, så himla fina saker.

Dessa skålar tycker jag om. Däremot skulle jag nog föredra den första i antingen turkos eller vitt. Lite blandning kanske...Fyller 25 år den 28:e april i år och tänkte att jag skulle ha något vettigt att önska mig då men jag skrev ju förut att jag vill ha en hushållsmaskin och det vore ju perfekt att önska sig då. Åtminstone lite bidrag till en i alla fall ;)
Veckorna bara flyger fram och bloggen blir lidande för att jag är så trött på kvällarna, går och lägger mig vid tio varje kväll ungefär. Nu är man verkligen igång. Imorgon ska ni dock få se en paj som jag gjorde i veckan- supergod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0