Måndagslistan 20/11-11 (fast på en tisdag)


  • Jag nu har s e m e s t e r !! :)
  • Julen närmar sig med stormsteg och att jag äntligen börjar känna lite julstämning...
  • ...och det tackar vi snö och julklappsshopping för.
  • Jag imorgon har en dag hemma med älskling innan jag åker upp till Dalarna med mamma och pappa.
Måndagslistan blev en tisdagslista istället. Var alldeles för trött igår när jag kom på det. Känns helt underbart att ha semester även om det bara är för 6 dagar framåt. Jag ska verkligen försöka njuta av att ta det lugnt och bara mysa runt. Göra julgodis, läsa böcker, spela spel med kusinerna och ta hand om mig själv. Då hoppas jag att jag sedan kan komma tillbaka till jobbet pigg och kry sedan.

När får ni semester eller är ni redan lediga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0