Måndagslistan 12/12-11


  • Helgen var full av roliga saker som gjorde att måndagen inte kändes lika tung :)
  • Det nu är 6 arbetsdagar kvar till lite julledighet (kan ni förstå att julen är så nära nu?!)
  • Jag har en del julklappar färdiga och endast måste köpa ett fåtal till. Känns bra!
  • Det är luciafirande imorgon på jobbet, kommer bli så mysigt att se alla barn utklädda. Julkänsla kan vi ju behöva mer av då vädret är som det är.

Idag är måndagslistan lite julinspirerad och så lär väl nästa bli också. Kändes så konstigt när jag insåg imorse att jag endast ska jobba denna vecka och sedan mån & tisdag nästa vecka. Sedan har jag sex dagar ledigt och de flesta av de ska spenderas i Dalarna med familj och släkt ♥


Kommentarer
Postat av: britta bloggar

härlig lista!

2011-12-13 @ 21:18:04
URL: http://brittabloggar.se
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Dagens lucka innehåller utlottning av valfri laptop skinn :)

2011-12-15 @ 19:24:52
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0