GOD JUL!


Bilden är från förra året men julgranen ser likadan ut i år :)
Hej på er!
Varit glest med uppdatering och det har dels med att göra att blogg.se appen inte fungerat.
Jag har iaf semester nu fram till på tisdag då jobbet sätter igång igen. Känns väldigt skönt att få lite lugn och ro.
Idag åker jag tillsammans med mamma och pappa upp till Dalarna för att fira jul. Mammas sida av släkten kommer imorgon och sen blir det julmys hela helgen. På annandagen åker jag hem med buss för att fira jul med min älskade C ♥

Julklapparna är färdiga men inslagningen ska jag ta tag i nu faktiskt. Igår hade jag världens slappdag och låg i princip i soffan hela tiden.

Vet inte hur det blir med uppdateringen under julhelgen men jag passar på att önska er en GOD JUL redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0