Kreta # 1

Hej på er! Allt bra?
Här är det fint! Kalaset igår var jättemysigt och Leia höll igång utan sömn hela dagen med ett glatt humör. Lilla goding! Jag tänkte att jag skulle visa er lite bilder från Kreta men dock bara bilder från iphonen då vi fortfarande inte fått sladden till kameran. Hoppas på att få den i veckan!

Jag på vår balkong

Köket...

...och sovrummet.

Lyckliga att få resa tillsammans ♥

Spenderade mycket tid framför böcker, här i sällskap av Bacardi Breezer vattenmelon.

En kväll gjorde vi egen förrätt, behöver jag ens berätta vad det är?! ;)

I väntan på maten kan man leka med kameran.

Tzatsiki, saganaki och vitlöksbröd...mums!

Jag på en mysig restaurang

Paprika chips är ett måste utomlands :)

Trötta efter en lång resa hem.

Det var en helt underbar resa jag och älsklingen hade och jag hoppas det blir många fler framöver ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0