Thank god it´s friday!

...herregud vilken härlig känsla när jag gick hem från jobbet idag. Fredag, matematikprojektet som vi ska ställa ut nästa vecka är färdigt förutom en liten detalj som jag svänger ihop på måndag och så solen på det. Underbart!
Gick till Cervera för att kika in Kitchen Aid maskiner och färgerna. Hade två färger (röd och vit) till en början att välja mellan enligt mig men nu blev det helt plötsligt två andra färger, creme och turkos. Kan inte bestämma mig!


Just nu lutar det år turkos för den är ju fruktansvärt fin men morgondagen kanske har en annan tanke...

Imorgon ska jag ta med C till Cervera så får han säga sitt och då kanske det blir lättare att välja. Med tanke på att jag kommer ha den typ hela livet förhoppningsvis så vill jag ju göra rätt val...det var inte lätt det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0