Conscious Collection


Conscious Collection har ju idag släppts och i vanliga fall brukar jag inte bry mig om att försöka haffa plagg från sådana här kollektioner som kommer ut. Brukar oftast vara lite hysteri kring plaggen känner jag. Imorse gick jag dock in på hemsidan och dessa tre plagg blev hemklickade. Jag hoppas på att de är fina på för jag skulle verkligen behöva lite "finare" vardagskläder.

Annars då? Jo, börjat hosta lite nu igen men idag hade barnen hosttävling på vilan så jag förstår varifrån det kommer. Hoppas på att jag slipper den snabbt. Värmen som var idag var iaf otroligt skön och jag njöt av att vara ute på gården med ungarna. Härliga vår!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0