Sleeping

Blir så trött på att jag inte kan sova ut på helgerna. Igår vaknade jag tjugo över åtta och idag kvart i nio. Känner mig stressad inombords över allt med skolan så det kanske är en anledning till "sömnproblemen".

Idag ska jag iaf gå och rösta men på vad tänker jag inte skriva här. Sedan ska jag se över plugget vad som behöver göra snarast och vad som får vänta tills imorgon. Kanske tar mig en tripp till Din Sko i Farsta där jag har 20% på hela sortimentet, vore kul med nya skor, men får se om jag hinner. Sedan hoppas jag på en mysig söndagskväll med god middag och en film.

Hade iaf en underbar dag med Camilla och Leia igår. Vi åkte in till stan och shoppade lite och sedan gjorde vi middag hemma hos Camilla. Fick en massa bebismys med Leia så det gjorde min dag :)

Tråkiga inlägg utan bilder har det blivit nu igen, får styra upp detta!

Kommentarer
Postat av: a n n a

Jag tycker det är skönt o vakna tidigt på helger jag! Vaknade vid åtta, var utvilad o vid hade jag ätit långfrukost läst tidningen och var redo för dagen, den blir ju så mkt längre då ju!



Jag köpte skor på dinsko häromdagen, kolla här;

http://www.dinsko.se/Shop-online/Dam/Kangor---Boots?art=256748



Tror jag behåller dem :) Kostade bara 499 pix!



Hoppas du hittar några fina! Puss

//storasyster

2010-09-19 @ 11:22:15
Postat av: Elin

Sv; Jo iofs men inte när jag ändå måste vänta någon timme på att min sjusovarpojkvän ska vakna ;)



De var fina, riktig Anna-stil tycker jag. Hittade inga till mig själv men ska nog köpa ett träningsset på stadium istället..det blir för ditt presentkort! =)

2010-09-20 @ 19:35:38
URL: http://elinmix.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Tack ör din rara kommentar ang. Jolie brutna ben!

Stor kram från oss

2010-09-21 @ 21:08:52
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0