No matter what I do, all I think about is you


Nelly feat Kelly Rowland - Dilemma

Söndag idag men tyvärr mulet. Var så fint att vakna upp till sol igår. Helgen har spenderats med C och kommer fortsätta så. Ikväll skulle Camilla och Leia komma på middag men nu har lillan gått och blivit förkyld så vi tar det en annan dag istället.

Igår var jag och C och shoppade lite i Farsta C och kollade sedan på film på kvällen. Idag tar vi snart en cykeltur med våra inköpta träningskläder (tog även en runda igår fast på varsitt håll). Man blir verkligen mer motiverad till att röra på sig när man har snygga träningskläder.

Ska dock bara ta en kortis medan C får cykla vidare för jag måste hem till kaninen (som jag förresten snart ska sälja) men även plugga lite. Måndag och tisdag blir även de pluggdagar, har ett arbete som helst, för min egen skull, borde vara klart tills på onsdag men som inte ska lämnas in förrän på fredag.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad duktig du är tjejen som cyklar:)



Ska du sälja kaninen??



Kul att vi ses imorgon:)

2010-09-27 @ 08:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0