Mysdag med bästa vännen och gudbarnet



Hej! Fredag idag och jag jublar, så underbart med helg. Var på föreläsning idag på förmiddagen men sedan mötte jag upp Camilla och Leia för en shoppingtur i centrum. Camilla lastade vagnen full och gjorde av med många hundralappar. Blev söta kläder till Leia, bl.a en väst, jeans, body och en overall. Har saknat dem som tusan då jag har varit förkyld så jag hade inte träffat sötnosen på 8 dagar förrän idag. Hon är ju så söt så man dör. Åh gullunge vad jag tycker om dig! ♥

Igår var jag även hos Ella och träffade hennes lilla Vincent som kom till världen den 10:e augusti. Lika go och söt var han! Tänk vad mycket bebismys på två dagar, nu har jag laddat upp för några dagar ;)

Nu är jag hemma hos C men han är hos sin brorsa och kommer väl hem snart hoppas jag. Då ska vi laga mat och sen kolla på någon film kanske (hörde dock av pappa att det är fotboll ikväll, men det behöver man vill inte avslöja? Om han inte redan vet om det dvs).

Ha en mysig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Martina

Dom där overallerna är ju så söta, vi har en i både vit och brun:)



2010-09-11 @ 10:27:44
URL: http://demicorazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0