Godmorgon tisdag

Godmorgon! Andra dagen på veckan och idag är jag ledig som jag även var igår. Pluggade dock hela dagen igår och halva ska väl gå åt till det idag också, iaf nu på förmiddagen. Senare vid två-tiden ska jag ta ut världens sötaste guddotter på en promenad, bara hon och jag ♥
Stackarn har gått och blivit lite förkyld och är då lite kinkig, var där och hjälpte till att ta henne en stund igår då hon bara vill ligga på axeln, vilket blir lite jobbigt för mamma Camilla efter ett tag. Lite avlastning är nog skönt!
Så idag blir det alltså en powerwalk med vagnen så att Camilla får tid över till lite annat i hemmet.

Ikväll kommer det spekulanter som vill titta på katten som C nu har uppe på blocket. Hoppas på att de är trevliga och vill ha katten, vi har förberett lite och ikväll ska jag även klippa klorna på henne och borsta lite till så är hon redo att flytta sedan, förhoppningsvis!

Har tyvärr inga bilder på C´s dator så det får bli ett tråkigt skrivinlägg men får väl lägga in någon bild nån annan dag ;) Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0