Beautiful

Såg att mitt mobilinlägg kom in igårkväll, var ju inte riktigt tanken men men. Var mysigt att gå en promenad igår iaf och Leia sov sött hela vägen. Camilla hade inte varit orolig heller så det var ju skönt för henne, första gången utan sin bebis men hon var lugn och sansad :) haha

Idag har jag haft skola, började en ny kurs och det verkar väl sådär. Jag är inne på min sista termin nu och är i väntan på att C-uppsatsen ska dra igång. Därför känns de här småkurserna lite dryga nu om jag ska vara ärlig. Tänk att jag har pluggat i tre år nu, time flies by, helt sjukt!

Lovade ju någon bild så nedan får ni se när jag hade Leia i bärselen för första gången, det var riktigt mys ♥

Tyvärr väldigt mörk bild men vill samtidigt inte lägga in bilder på Leia utan lov men här syns hon ju inte så mycket iaf. Liten tjuvkik får ni på min guldklimp till guddotter.

Är hemma nu och ska äta middag här för C är ute med jobbet idag. Tänkte dock åka till honom lite senare och kolla på Idol och vänta på att han ska komma hem. Mycket mysigare att sova tillsammans med någon än ensam i en stor säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0