Nyheter från H&M

Tittade runt på H&M´s hemsida och såg att de har fått in lite nyheter. Klänningarna ovan är ju perfekta till nyår, väskan likaså. Kavajen tyckte jag var lite häftig och jag skulle vilja ha en själv men sen är ju frågan om jag egentligen behöver en. När ska man använda den liksom?

Skorna tycker jag var fina, synd bara att sulan inte kunde smälta in mer i skon bara. Är hemma och städar nu för på söndag kommer tjejen som ska hyra min lägenhet i två veckor. Ska möta Tina i stan för en lunch och massa skvaller vid halv ett:) Blir mysigt!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tjenatjena, hoppas allt är bra?

Jag hade än en gång tänkt styra upp en liten frågestund i min blogg, eftersom det var så länge sedan sist. Kika hemskt gärna in och läs/skumma igenom, har du någon fråga får du väldigt gärna dumpa den i detta inlägg: http://saabiina.blogg.se/2010/october/29-oktober-10-sadarjajajjaja.html



tack på förhand och ha en fortsatt trevlig helg :)

/ Sabina

2010-10-29 @ 14:34:38
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0