Strul

Hemma hos mamma och pappa nu. Åkte direkt hit från stan där jag träffade min underbara vän Tina för en lunch. Gud så fin hennes förlovningsring var, ni skulle se den. Grattis igen gumman!

Ska äta middag här ikväll då min morbror och kusin är här. De är hemma vilken sekund som helst nu skulle jag tro. Är förövrigt lite knasigt med den här tjejen som skulle hyra min lägenhet från och med söndag för hon har inte svarat på mitt mail eller sms om att hon kan flytta in på söndag. Min morbror hade tydligen pratat med en kompis till henne som sagt att hon skulle titta på en lägenhet vid Globen och eventuellt flytta in där.

Tråkigt att hon inte kan höra av sig och berätta hur hon tänker göra. Har ju redan varit lite fram och tillbaka med det där och i onsdags fick jag reda på att hon ville hyra men sen nu helst plötsligt så kanske hon inte ska det.
Aja, ville bara skriva av mig lite men ha en trevlig fredagseftermiddag/kväll så får vi se om vi hörs lite senare.

Ps. Grattis till Engla som fått två små pojkar Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0