Somliga ljus brinner aldrig ut

Hej igen! Var som sagt och strosade runt lite i centrum och hittade lite saker som kan vara potentiella födelsedagspresenter till C. Åkte sedan och storhandlade och jag tycker ju att det är jättemysigt, fråga mig inte varför men jag får sådan mysighetskänsla :)

Nu sitter jag framför datorn och C är ute och cyklar. Ikväll kanske vi åker in till stan för en drink eller två...var ett tag sen men får se om man orkar sen. Börjar ju bli gammal nu ;)

Tittade runt lite på H&M och hittade koftan ovan som jag tyckte ser mysig och skön ut till ett bra pris dessutom. Toppen tyckte jag också om men i katalogen jag fick hem fanns den i andra färger men de är väl slut på hemsidan gissar jag. Klänningen såg jag idag när vi var i Farsta som såklart skulle vara till guddottern min. Tror det får bli ett köp imorgon på den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0