Praktik och bio



Var och såg filmen ovan med sötaste Tina ikväll. Var mysigt att gå på bio och såklart att träffa vännen min. Blir ju dock inte så mycket prat med bio men det får vi ta nästa gång.

Praktik var det på dagen och det gick ju bra förutom att jag höll på att frysa tårna av mig på förmiddagen när vi var ute. Imorgonbitti blir det till att åka hem för att sätta på sig varmare skor och kläder. Måste vara väl utrustad då jag både läst och hört på nyheterna nu att veckan ska bli fortsatt kall. Mysigt är det iaf att gosa med de små...

Nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen och läsa lite. Kurslitteratur borde det bli men den andra boken lockar mer!

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för en trevlig bio igår..snart får vi ses på en fika så vi kan prata massor:)



Kramis

2010-10-13 @ 15:28:47
Postat av: Jossan :)

Åh va filmen bra???:) kram

2010-10-13 @ 20:00:33
URL: http://notjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0