Mys med Leia och Camilla

Hej på er!
Haft en underbar dag med Camilla och Leia. Kan inte få nog av att titta på den lilla tjejens leende...slår allt just nu!
Vill inte lägga in bilder här på henne men ni som känner mig får kika in på facebook :)
Vi var iaf hemma hos Camilla och myste med Leia, åt clementiner och spelade Mario Cart på Nintendo Wii, det var skoj.

Nu är jag hemma hos älskling och tänkte snart titta på filmen Tre systrar och en mamma. Tycker dock att Diane Keaton är lite jobbig i den filmen men har för mig att den var okej utöver det. Vad gör ni då?
Vore skoj om ni kommenterade mer, ni få som läser det vill säga ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Tjohooo!

Jag kollade oxå 3 systrar och en mamma igår! perfekt tjejfilm när man slipper tänka...;)

2010-10-31 @ 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0