Glass och att-göra-lista



Åt en snickersglass framför Grey´s Anatomy och jösses vad goda de är. Har ju ätit förut men idag smakade den extra bra. C tycker att jag kan kalla min lingonvecka för chokladveckan istället då jag ofta blir sugen på choklad och detta är faktiskt något som man kan "drabbas" av när man har mens vilket jag läste nån gång på någon sida som jag har glömt nu,haha. Men hittar jag det ska jag lägga upp det så att ni inte tror att jag bara hittar på ;)

Imorgon fyller min fina älskling 26 år och detta ska firas. C är ledig imorgon så det blir mysfrukost med scones och sedan middag på kvällen med efterrätt och födelsedagspresenter. Blir nog bra!

Har lite saker jag måste komma ihåg att göra så jag skriver upp de här så glömmer jag inte:
  • Köpa smör och bakpulver till scones och crunch till flingorna (C´s favorit)
  • Åka till ett jobb och skriva anställningsavtal 13.00 (spännande!, berättar mer om det sen)
  • Skicka mitt arbete till mamma
  • Träffa Tina på fredag :)
  • Städa min lägenhet (fredag) då den hyrs ut i två veckor f r o m söndag!
  • Börja skriva lite på uppsatsen
Blev lite saker men jag gillar att ha mycket att göra. Iaf ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0