Favoritaffären och bebismys

Hej på er! Andra dagen på veckan och idag är jag ledig. Lite senare idag ska jag möta upp Camilla och Leia och då tar vi en tur till Ikea. Alltid skoj att åka dit och jag brukar aldrig lämna den affären utan någonting. Behöver lite smått och gott och sen är det ju mysigt att bara strosa runt där och kolla de olika rummen :) Det är dock något som C inte gillar men Camilla brukar gå med på det,haha.

Igår var jag och träffade Ella och Emma och Ellas lilla goding Vincent. Han är bara 4 dagar äldre än Leia och hade växt mycket sedan vi var där för en månad sedan. Var mysigt att gosa lite med honom och självklart köpte vi även med oss kanelbullar då det var kanelbullens dag igår.

Nu håller jag på och gör iordning lite lunch hemma hos C med ris och vårrullar och sen åker jag hem en snabbis innan vi drar till Ikea sen.

Vad gör ni idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0